close

 You raise me up 

by Josh Groban, on the album Closer



When I am down and, oh my soul, so weary

When troubles come and my heart burdened be

Then, I am still and wait here in the silence

Until you come and sit awhile with me



You raise me up, so I can stand on mountains

You raise me up, to walk on stormy seas

I am strong when I am on your shoulders

You raise me up....To more than I can be.





There is no life, no life without its hunger

Each restless heart beats so imperfectly

But when you come and I am filled with wonder

Sometimes, I think I glimpse eternity.



You raise me up....To more than I can be.





每當我心情低落,我的靈魂如此疲憊

每當麻煩接踵而來,我的內心苦不堪言

然後,我會在這裡靜靜的等待

直到你出現陪我坐一會兒



有你的鼓勵,所以我能攀上的高山

有你的鼓勵,所以我能橫渡狂風暴雨的大海

我是如此堅強,當我倚靠著你時

因為你的鼓舞....讓我超越了自己



沒有任何人的人生,可以不經歷痛苦

每一顆躍動不停的心,是如此不完美

但當你出現,我的生命便充滿驚奇

有時候,我以為我看見了永恆



因為你的鼓舞....讓我超越了自己






* * *





在動盪不安的最近,聽到這首歌特別有感觸,

共事這麼久的時光,面對分離仍舊是沒學會,

感覺很不踏實,不再是個迴身的距離能求救,

分處兩地的孤軍,別忘了保重身體&要加油!!




arrow
arrow
    全站熱搜

    taohei 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()